torsdag 23. april 2009

Huffa meg så lei jeg er

Overskriften minner om en barnesang. Men dette er langt fra en barnesang. Jeg kveles i min egen kropp. Klarer ikke. Stemmen trenger meg ut. Flere ganger daglig nå. Og jeg. Jeg blir verre. Klarer ikke holde hodet over vann. Det er som at stemmen tvinger kroppen min under vann, og jeg må stå å se på at jeg drukner. 

Dette er ikke tiden til en ny nedtur. Jeg skulle jo opp og ut i verden. Begynne på skole. BLI NOE! Og hva skjer nå ? Jeg får konstatert at jeg ikke er en dritt annet en "sykdom". Problemene mine fyller meg, helt og fullstendig. Jeg klarer ikke dette lenger. Livet blir fort tøft, tungt og grusomt. Og DESSUTEN så har jeg ikke kontroll på hva som komme rut av munnen min. Og da, da er det VÆRTFALL ikke noe vits. 

Jeg er trøtt, lei og sliten.

1 kommentar:

  1. Forstår den følsen veldig godt.. Det at ingen ting er vits osv :( Jeg ønsker og følge bloggen din om det er greit ? :)

    Bloggen min er låst men send mailen din så kan jeg invitere deg :)

    Siv_helene_olsen90@hotmail.com :)

    SvarSlett